Garanciális ügyintézés menete

Garanciális ügyintézés menete:
A jótállási igény a jótállási jegyen feltüntetett határidőig, jótállási jeggyel érvényesíthető. A vásárló a jótállási igényét a forgalmazónál érvényesítheti. A kijavítás iránti igény a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesíthető.
Ha a hiba ténye, jellege, a hiba keletkezésének időpontja megállapításához különleges szakértelem szükséges, a fogyasztó a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól szakvéleményt kérhet. (4400 Nyíregyháza, Hatzel tér 10. Telefon: +36 (42) 500 694)

A nem nálunk vásárolt termékek garanciális ügyintézésének díja sikeres ügyintézés esetén bruttó 5.000 Ft

Garanciális ügyintézéshez szükséges:

  • A vásárló jótállási és szavatossági igényét szabályosan kitöltött jótállási jeggyel és vásárlási számlával érvényesítheti. Amennyiben az eszköz jótállási jegye nincs meg, úgy annak pótlását csak dátummal és bélyegzővel ellátott és a készülék adatait tartalmazó számla eredeti példánya alapján tudjuk 3.000 Ft ügyintézési díj ellenében pótolni. Olyan termékek esetén, melyekhez gyártói jótállási jegy nem jár, a garanciális ügyintézés feltétele a vásárlást igazoló blokk vagy számla.
  • A csereutalvány kiállításának a feltétele, a vásárlást igazoló számla vagy blokk megléte, ezért kérjük őrizze meg a vásárlási blokkot vagy számlát!

A jótállási igény érvényesítésének kizáró feltételei:

  • Ha a helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatának a gyártó által nem jóváhagyott átalakításának, idegen beavatkozásának, szakszerűtlen kezelésének (a megbízott szerviz bizonyítja), helytelen tárolásának, iparszerű igénybevételének, elemi kárnak, külső tényezőknek, mint például szennyeződés, folyadékoknak, áramingadozásoknak, visz majornak tulajdonítható okokból keletkezett.
  • Vásárlási számla hiánya.
  • A hardver és szoftver meghibásodásából bekövetkező adatvesztésért nem vállalunk felelősséget. Az adatmentésről minden esetben a vásárló köteles gondoskodni, vagy erre vonatkozólag külön megbízást adni cégünknek adatmentésre vonatkozóan.
Általános jogszabályok:
  • 1959. évi IV. törvény a polgári törvénykönyvről A jótállás, a szavatosság és a hibás teljesítés legalapvetőbb szabályai, bővebben lásd a 151/2003. és a 49/2003. Korm. rendeletekben.
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről A fogyasztói érdekek védelme, elvei, a fogyasztóvédelmi intézmények.
  • 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról A jótállás alapvető és részletes szabályai, ezekre a termékekre - de kizárólag ezekre - kötelezően 12 hónap jótállás van. (Ezzel a szöveggel a 2005. június 1. utáni vásárlásokra érvényes.)
  • 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződések keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről Kijavítás, kicserélés, elállás - hogyan is kell ezeket végrehajtania a forgalmazónak. (2004. jún. 30. utáni vásárlásoknál a 6. § már nem érvényes.)
  • 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról A 20.000 Ft feletti, számlával igazolható javításra (műszaki cikk, gépjármű, gyógyászati segédeszköz, hangszer- és órajavítás, lakáskarbantartás) 6 hónap jótállás van.
Séra Zsoltné
"Hibafeltárásra vittem be a számítógépemet. Mindent megbeszéltünk és a kiszolgálás is tökéletes volt."
2019. június 28. péntek
Krómer Miklós
"A világon mindennel elégedett vagyok, nagyon rendesek a fiúk."
2019. június 12. szerda
B.B.
"Maximálisan elégedett voltam, nagyon aranyosak voltak a fiúk. A továbbiakban is mindig ide fogok járni ez egészen biztos!"
2019. június 28. péntek

A MasterMindról

Kik vagyunk?

Számítástechnikai eszközök értékesítésével és szervizelésével foglalkozunk. Csapatunk célja, hogy a napi számítástechnikai problémáidat megoldjuk. Szeretnénk, ha a számítógépedet szeretnéd, és az informatikai kütyük használata számodra élmény, nem pedig stressz lenne.
Legfőbb célunk, hogy teljes elégedettséggel távozz üzletünkből, vidd jóhírünket, és boldogan térj vissza hozzánk, ha újabb számítástechnikai problémával találod magad szemben.

Miért a MasterMind-ot válaszd?

Nap mint nap azon dolgozunk, hogy le tudjuk győzni a legnagyobb vetélytársunkat. Saját magunkat.

Hiszen az csak egy dolog, hogy az ügyfeleink több, mint 98%-a elégedett velünk. A kiemelkedő ügyfélelégedettségen túl miért válassz minket?

Teljes körű garancia, kifogások nélkül

Üzletünkben minden termékre, szervizünkben pedig az elkészített javításokra garanciát vállalunk. Ha problémád van, segíteni fogunk!

Hosszú nyitva tartás

Nyitva tartási időnkben biztosan Te is megtalálod a Neked megfelelő időpontot.
Hétfő-Péntek: 800 - 1800, Szombat: 800 - 1300

Ingyenes parkolási lehetőség

A MasterMind két saját parkolóval rendelkezik (összesen 6 parkolóhely), ahol ingyenesen parkolhatsz. Így kényelmes, és olcsó.

Szakértelem és tanácsadás

Szakértő kollégáinktól garantáltan kapsz segítséget a vásárlás/szervizelés során. Közérthetően, szakzsargonoktól mentesen magyarázzuk el Neked a problémáddal kapcsolatos információkat.

Szakmai tapasztalat

Az elmúlt közel 10 év során több, mint 9.000 ügyfelet szolgáltunk ki, több, mint 6.000 számítógépet és több, mint 2.000 iPhone-t javítottunk meg.
A nagy tapasztalatunknak köszönhetően bátran megbízhatsz bennünk.

Miért hasznos számodra a MasterMind hírlevele?

Megtudhatod, miért lassú a számítógéped.

Eláruljuk, hogyan védekezz a vírusok ellen.

Megtanítunk biztonságosan tárolni a fontos adataidat.

Tippeket kapsz, hogyan használhatod ügyesebben a számítógépedet.

Olyan tanácsokkal segítünk, amik vásárláskor nagyon hasznosak.

Eláruljuk, hogyan lehet sokkal gyorsabb a számítógéped.

Tanácsokkal segítünk a modern okoskütyükkel kapcsolatosan.

És sok hasonlóan érdekes témában segítünk.

Iratkozz fel hírlevelünkre!

MasterMind Számítástechnika
© 2008-2024 Minden jog fenntartva! MasterMind Interactive KFT.

Cookie-kat használunk a weboldalunkon. Így személyreszabottabb ajánlatokat készítünk Neked.